Ideą stworzenia siodełek z linii Kurve było zoptymalizowanie konstrukcji do właściwości podparcia użytkownika.
BULL BYK
Możesz wykonać jedną istotną korektę na rowerze poprzez dramatycznie nachyloną miednicę do przodu, a potem siadasz w zagłębieniu siodła. Twoja miednica współpracuje z tylną częścią siodełka zwiększając nacisk na genitalia. Twoje genitalia znajdą ulgę w zagłębieniu siodła.
Baza siodła: Kompozyt Re:Flex Kevlar
Cała baza wszystkich siodeł Kurve jest receptorem sensorycznym, która reaguje na ciało w ruchu, odzwierciedlając jego każdy skręt i obrót. Konstrukcja Re:Flex jest wykonana z termoplastycznych materiałów kompozytowych o długich włóknach. Wynik jest reaktywny: Siodło naśladuje ruch rowerzysty w jego punktach kontaktowych, optymalizując wzajemne oddziaływanie rowerzysty i siodła.
Pręty siodła: Mobius Rail Aluminium
Mobius jest kolistą konstrukcją prętów, która nie ma początku ani końca. Zbudowana z kutego na zimno stopu aluminium 2014-T6. Konstrukcja Mobius zapewnia większą elastyczność i wsparcie dla prętów oraz bazy.
Pokrycie: Zaawansowane elastyczne pokrycie.
- trzywarstwowa skorupa wykonana z kompozytu węglowego posiada system Wing Flex, który - dzięki nacięciom w bocznej części siodła - ugina się podczas pracy ud kolarza
- skorupa: Re:flex kompozyt - Kevlar
- pręty Mobius z kutego na zimno aluminium
- system I.C.S. (Integrated Clip System) pozwala na zamontowanie lampki lub torebki podsiodłowej Fizik/Selle Royal
- skorupa: zaawansowana elastyczna pokrywa
- wymiary: 265 x 146 mm
- dokładna waga: 232 g
- kolor: czarny
- Ważne! W zestawie brak Tuner Kit Hard, bez opakowania.