Opierając się na prostocie, sile i trwałości, miernik mocy SRAM RED 1 AXS ™ spełnia wymagania triathlonistów, jeźdźców czasowych i kolarzy przełajowych.
Intuicyjny, wysokowydajny powermeter: Red Powermeter 1 AXS DUB Korba SRAM
Miernik mocy ma ulepszoną aerodynamikę dzięki bezpośrednio zamontowanym tarczom aerodynamicznym z całkowicie zintegrowaną mocą, a węższy zakres przełożeń jest idealny do wyścigów i płaskich terenów. W niektórych dyscyplinach króluje układ napędowy z jednym pierścieniem.
Funkcje - RED 1 AXS DUB Powermeter Crank 46T
- Układ pojedynczego pierścienia upraszcza funkcjonalność
- Koła łańcuchowe inne niż aerodynamiczne można zainstalować za pomocą jednego narzędzia, dzięki czemu zmiany biegów są dziecinnie proste
- Zębatki można łatwo wymienić bez konieczności ponownej kalibracji miernika mocy
- Odczyty mocy są dokładne w zakresie +/- 1,5% i nie mają na nie wpływu warunki klimatyczne podczas jazdy
- Równowaga mocy mierzy osobno lewą i prawą nogę
- Szeroko zębowa, wąsko zębowa technologia SRAM X-SYNC ™ zapewnia maksymalną kontrolę łańcucha
- Wykończone laserowo wykończenie tarczy jest bardziej trwałe
- Dolny wspornik DUB ™ zapewnia trwałość i prostotę
Cechy produktu
- Zastosowanie: szosa, triathlon
- Korba: RED 1
- Model: AXS
- Montaż: bezpośredni montaż
- Koła zębate: 46 zębów
- Dolny wspornik: DUB
- Przedni bieg: 1-biegowy
- Tylny bieg: 12-biegowy
- Linia łańcucha: 45 mm
- Dokładność: +/- 1,5%
- Transfer danych: ANT + i BLE
Długość ramienia korby
Materiał
- Ramiona korby: karbon
- Powermeter: aluminium
- Zębatka: aluminium
Kolor
Zakres dostawy
- RED 1 AXS DUB Powermeter Crank 46T
Technologie
Zawodnicy DeepRange ™
i ich kierowcy są szybsi i bardziej wydajni niż kiedykolwiek wcześniej. Ale tłumaczenie naszych samochodów nie dotrzymało kroku tej zmianie. Zostało ograniczone tradycją. Jedynym celem Sram jest poprawienie nowoczesnego stylu jazdy na drodze, a Sram całkowicie przeprojektował proporcje rowerów szosowych. Nowa technologia Deep Range. Nie tylko oferuje większą przepustowość tłumaczenia, ale także ta przepustowość jest lepsza. Ma „głębokość”: płynniejsze, bardziej przydatne stopniowanie biegów. Inteligentne ustawienia zmiany biegów, możliwe dzięki AXS ™, zwiększają prostotę 1-biegowego napędu do 2 prędkości. Więc zawsze masz odpowiedni sprzęt, a tłumaczenie nie jest na twojej drodze. Jedź szybciej, wydajniej i wygodniej dzięki technologii Deep Range.
DUB ™
Jednostka składająca się z wału korbowego i suportu stanowi rdzeń technologii DUB. Tutaj sztywność spotyka się z trwałością. Sram poszedł o krok dalej i wszystko uprościł, a ja wykonałem swoją pracę lepiej. Jest to zdecydowanie podejście systemowe poprzez integrację tarczy, korby, wału i suportu, co oznacza lepszą wydajność napędu.
Exogram ™
Nowa konstrukcja Hollow Carbon zaczyna się w ramieniu korby i rozciąga na pająka korb. Maksymalizuje stosunek sztywności do masy.
X-SYNC ™
Pierścienie łańcuchowe SRAM X-SYNC ™ zapewniają najwyższy poziom wydajności i trwałości. Wysokie kwadratowe krawędzie zębów SRAM X-SYNC ™ sprzęgają się z łańcuchem wcześniej niż tradycyjne zęby w kształcie trójkąta. Ostry i wąski profil zębów, a także zaokrąglone krawędzie fazowania, pomagają zarządzać odchylonym łańcuchem. Aby zapewnić najlepszą możliwą wydajność w błotnistych warunkach, pierścienie łańcuchowe X-SYNC ™ zostały zaprojektowane z wyciętymi wgłębieniami dla wewnętrznych ogniw łańcucha i rolek. Zaprojektowane w Niemczech pierścienie X-SYNC ™ są integralną częścią układu napędowego SRAM 1x ™. DZERO ™
Platforma Quarq dla powermetrów, DZero, jest certyfikowana zgodnie z eksperymentem DZero, jednym z najdokładniejszych i najbardziej innowacyjnych projektów naukowych do badania cząstek subatomowych poruszających się z prędkością światła. Dzięki nowemu obwodowi pomiarowemu, poprawionemu DMSDesign, poprawionej dokładności w całym obrocie pedału i reprezentowanym postępom oprogramowania DZero reprezentuje najnowocześniejsze technologie pomiaru mocy.